Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (11)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (30)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Когут У$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Когут У. І. 
Аналізування результатів участі України у міжнародних інтеграційних процесах [Електронний ресурс] / У. І. Когут, М. Б. Найчук-Хрущ // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2012. - № 748. - С. 322-327. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2012_748_47
Розглянуто особливості процесів міжнародної економічної інтеграції на сучасному етапі розвитку світової економіки. Уточнено визначення поняття "міжнародна економічна інтеграція". Досліджено участь України у міжнародних інтеграційних процесах на сучасному етапі та проаналізовано наслідки та результати такої участі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 286.899 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Кобильник Т. П. 
Використання системи Maxima для розв’язування оптимізаційних задач на графах [Електронний ресурс] / Т. П. Кобильник, У. П. Когут // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2012. - №. 12. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2012_12_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 366.061 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Когут У. П. 
Підготовка бакалаврів інформатики у ВНЗ України [Електронний ресурс] / У. П. Когут, Т. Я. Вдовичин // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 40(2). - С. 100-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_40(2)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 623.481 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Кобильник Т. П. 
Системи комп’ютерної математики у навчанні студентів напряму підготовки "Інформатика" [Електронний ресурс] / Т. П. Кобильник, У. П. Когут // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 40, вип. 2. - С. 50-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_40_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.52 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Шишкіна М. 
Формування фахових компетентностей бакалаврів інформатики у хмаро орієнтованому середовищі педагогічного університету [Електронний ресурс] / М. Шишкіна, У. Когут, І. Безвербний // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2014. - № 9(2). - С. 136-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2014_9(2)__21
Попередній перегляд:   Завантажити - 850.661 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Когут У. П. 
Класифікація та критерії вибору програмних засобів для фундаменталізації підготовки бакалаврів інформатики з інформатичних дисциплін [Електронний ресурс] / У. П. Когут // Інформаційні технології в освіті. - 2012. - Вип. 11. - С. 88-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2012_11_15
Проаналізовано різні напрями фундаменталізації інформатичної освіти, визначено критерії вибору програмних засобів, які доцільно використовувати для підготовки бакалаврів інформатики. Проаналізовано поняття систем комп'ютерної математики та умови ефективного використання даних систем у навчальному процесі бакалаврів інформатики під час вивчення інформатичних дисциплін.
Попередній перегляд:   Завантажити - 544.214 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Шишкіна М. П. 
Фундаменталізація навчання інформатичних дисциплін у сучасному високотехнологічному середовищі [Електронний ресурс] / М. П. Шишкіна, У. П. Когут // Інформаційні технології в освіті. - 2013. - Вип. 15. - С. 309-317. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2013_15_39
Визначено особливості процесу фундаменталізації інформатичної освіти, передумови її забезпечення у вищому навчальному закладі. Висвітлено поняття фундаментального знання та його роль у підготовці фахівця. Розглянуто проблеми реалізації доступу до якісної освіти, зокрема до електронних освітніх ресурсів у сучасному високотехнологічному середовищі. Визначено роль систем комп'ютерної математики як засобів фундаменталізації навчання інформатичних дисциплін.
Попередній перегляд:   Завантажити - 612.101 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Шишкіна М. П. 
Методичні аспекти використання системи MAXIMA як засобу фундаменталізації навчання бакалаврів інформатики [Електронний ресурс] / М. П. Шишкіна, У. П. Когут // Інформаційні технології в освіті. - 2014. - Вип. 20. - С. 74-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2014_20_9
За умов формування інформаційного суспільства, коли темпи науково-технічного прогресу різко зростають, досить складно забезпечити підготовку фахівців для негайного включення їх у технологічний ланцюжок на виробництві або в системі освіти. Вихід з цієї ситуації полягає у фундаменталізації освіти. Необхідно навчати фахівця так, щоб він сам зміг швидко адаптуватися до змін, що відбуваються у технологічному розвитку галузі; дати йому знання, універсальні за своєю суттю, на основі яких фахівець зможе швидко зорієнтуватися у ситуації вирішення нових професійних задач. Визначено напрями педагогічного використання систем компіютерної математики (CKM) при вивченні інформатичних дисциплін. Наведено загальну характеристику СКМ та умови доцільного використання системи Maxima як засобу фундаменталізації у навчальному процесі бакалаврів інформатики. Висвітлено елементи методики використання системи Maxima у підготовці бакалаврів інформатики. Розглянуто особливості хмаро орієнтованого рішення надання доступу до освітнього сервісу. Проведено аналізу сучасних підходів застосування СКМ як засобу фундаменталізації навчання інформатичних дисциплін та виявлення методичних аспектів застосування цих систем при викладанні курсу "Дослідження операцій та теорія ігор" на прикладі СКМ Maxima.
Попередній перегляд:   Завантажити - 468.638 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Найчук-Хрущ М. Б. 
Аналіз інтеграційних процесів у світовій та вітчизняній промисловості у 2006-2011рр. [Електронний ресурс] / М. Б. Найчук-Хрущ, У. І. Когут. // Ефективна економіка. - 2011. - № 10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2011_10_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 261.531 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Когут У. П. 
Фундаментальні поняття як інтегративний компонент організації навчання дослідження операцій майбутніх бакалаврів інформатики [Електронний ресурс] / У. П. Когут // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 52, вип. 2. - С. 36-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_52_2_7
Проаналізовано роль фундаментальних понять з дослідження операцій у процесі навчання майбутніх бакалаврів інформатики та на основі аналізу визначено можливі напрямки використання сучасних систем комп’ютерної математики (СКМ) як засобу фундаменталізації навчального процесу. Виокремлення фундаментальних понять дослідження операцій, їх усвідомлення і закріплення через досвід дослідницької діяльності є інтегрувальним компонентом організації навчання, створення міжпредметних зв’язків, формування у студентів цілісної системи знань і уявлень як про теоретичні основи, так і про шляхи застосування одержаних знань на практиці. Також розглянуто роль СКМ у підготовці бакалаврів інформатики, визначено напрями педагогічного використання СКМ у процесі вивчення дослідження операцій.Проанализирована роль фундаментальных понятий исследования операций в процессе обучения будущих бакалавров информатики и на основе анализа определены возможные направления использования современных систем компьютерной математики (СКМ) как средства фундаментализации учебного процесса. Выделение фундаментальных понятий исследования операций, их осознание и закрепление за опыт исследовательской деятельности является интегрируемой компонентом организации обучения, создание межпредметных связей, формирование у студентов целостной системы знаний и представлений как о теоретических основах, так и о путях применения полученных знаний на практике. Также рассмотрена роль СКМ в подготовке бакалавров информатики, определены направления педагогического использования СКМ при изучении исследования операций.The article analyzes the role of basic concepts of operations research in teaching of future bachelor of computer science. On the basis of the analysis it was determined the possible use of modern computer mathematics systems (CMS) as a means of educational process fundamentalization. Singling out the basic concepts of operations research, their understanding through experience of research is integrable component of training, the establishment of inter-subject relationship, the formation of an integrated system of students’ knowledge and understanding of both the theoretical foundations and the ways to use the acquired knowledge in practice. Also the role of CMS in training bachelors of computer science, the directions of the pedagogical use of CMS in studying of operations research are considered.
Попередній перегляд:   Завантажити - 449.432 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Горбаль Н. І. 
Імплементація в Україні антимонопольного законодавства Європейського Союзу [Електронний ресурс] / Н. І. Горбаль, С. Б. Романишин, У. І. Когут // Науковий вісник НЛТУ України. - 2016. - Вип. 26.2. - С. 182-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2016_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 235.599 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Когут У. 
Теоретичні засади використання систем комп’ютерної математики у навчанні дослідження операцій майбутніх бакалаврів інформатики [Електронний ресурс] / У. Когут // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2016. - Вип. 15. - С. 345-354. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2016_15_43
Попередній перегляд:   Завантажити - 364.84 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Пітик М. І. 
Динаміка варіабельності серцевого ритму у дітей з невропатією лицевого нерва в процесі лікування [Електронний ресурс] / М. І. Пітик, І. І. Ліскевич, Я. Л. Криштафович, Н. Л. Дубовська, У. І. Когут // Галицький лікарський вісник. - 2013. - Т. 20, число 1(1). - С. 70-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2013_20_1(1)__24
З метою вивчення вегетативної дисфункції у дітей з невропатією лицевого нерва, яка розвивається із перших днів захворювання та розцінюється як одна із ланок патогенезу, проведено оцінку варіабельності серцевого ритму у 52 дітей з даною патологією в процесі лікування, зокрема із використанням препарату тіотриазолін. У всіх обстежених встановлено напруження регуляторних механізмів та підвищення реактивності вегетативної нервової системи, недостатню активність повільної та середньої регуляції. Після проведеного лікування зростання вегетативної реактивності та зниження індексу напруження свідчить про включення саногенних реакцій, більш вираженими ці зміни були у дітей, які в комплексному лікуванні одержували тіотриазолін.
Попередній перегляд:   Завантажити - 976.227 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Кобильник Т. П. 
Аналіз вільного програмного забезпечення спеціального призначення у підготовці бакалаврів інформатики [Електронний ресурс] / Т. П. Кобильник, У. П. Когут // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2014. - № 14. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2014_14_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 210.343 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Шишкіна М. П. 
Використання хмаро орієнтованого компоненту на базі системи Maxima у процесі навчання дослідження операцій [Електронний ресурс] / М. П. Шишкіна, У. П. Когут // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 57, вип. 1. - С. 154-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_57_1_16
Досліджено проблеми використання систем комп’ютерної математики (СКМ) у сучасному високотехнологічному середовищі. Висвітлено перспективні шляхи запровадження хмаринно орієнтованих компонентів на базі СКМ, що є суттєвим чинником розширення доступу до них як засобу навчальної і дослідницької діяльності у галузі інформатичних і математичних дисциплін. Визначено роль СКМ у підготовці бакалаврів з інформатики й особливості їх педагогічного застосування у навчанні дослідження операцій. Розглянуто основні характеристики СКМ MAXIMA та шляхи організації доступу до неї як у локальній, так і у хмаринно орієнтованій реалізації. Наведено результати експертного оцінювання хмаринно орієнтованого компонента на базі системи MAXIMA у навчальний процес дослідження операцій.Исследованы проблемы использования систем компьютерной математики (СКМ) в современной высокотехнологической среде. Освещены перспективные пути внедрения облако ориентированных компонентов на базе СКМ, что является существенным фактором расширения доступа к ним как к средствам учебной и исследовательской деятельности в процессе обучения исследования операций. Определена роль СКМ в подготовке бакалавров по информатике и особенности их педагогического применения в обучении исследования операций. Рассмотрены основные характеристики СКМ MAXIMA и пути организации доступа к ней как в локальной, так и в облако ориентированной реализации. Приведены результаты экспертной оценки облака ориентированного компонента на базе системы MAXIMA в учебный процесс исследования операций.The article highlights the problem of the use of computer mathematics (SCM) in today's high-tech environment, in particular, it describes the promising ways of introducing the cloud-oriented components based on SCM, which is a significant factor in increasing access to them as a means of educational and research activities in the field of mathematics and computer science disciplines. The role of SCM in training of bachelors of computer science and especially their use in operations research learning is revealed. The main characteristics of SCM MAXIMA and ways of access to it both locally and in the cloud-oriented implementation are considered. The results of the expert evaluation of the cloud-based learning component with the use of MAXIMA system for operations research learning are presented.
Попередній перегляд:   Завантажити - 557.594 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Кобильник Т. 
Оптимізація на графах з системою mathematica [Електронний ресурс] / Т. Кобильник, У. Когут // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2013. - Вип. 4(1). - С. 50-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2013_4(1)__13
Попередній перегляд:   Завантажити - 613.525 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Когут У. П. 
Дидактичні особливості використання СКМ для навчання майбутніх бакалаврів інформатики [Електронний ресурс] / У. П. Когут // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2016. - Вип. 9(1). - С. 19-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2016_9(1)__5
Попередній перегляд:   Завантажити - 539.153 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Горбаль Н. І. 
Розвиток туристичної галузі України в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] / Н. І. Горбаль, У. І. Когут, А. В. Лілянова // Бізнес Інформ. - 2018. - № 4. - С. 139-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_4_21
Мета роботи - дослідження стану й формування рекомендацій із розвитку туристичної галузі України за впливу глобальних чинників, зокрема євроінтеграції. Виявлено такі ключові проблеми туристичної галузі в Україні: низький рівень віїзного туризму; недостатня інвестиційна привабливість галузі; недостатнє просування вітчизняних туристичних продуктів на світовому ринку; невідповідність цін і сервісного обслуговування тощо. Виявлено, що євроінтеграція може привести до низки позитивних ефектів у вітчизняній туристичній галузі, а саме: збільшення туристичних потоків в Україну; активізація іноземних інвестицій; підвищення якості туристичних послуг; розбудова вітчизняної інфраструктури; поповнення державного та місцевих бюджетів тощо. Для досягнення переваг у туризмі від євроінтеграції Україна повинна діяти проактивно, зокрема: вдосконалити законодавчу базу; налагодити інфраструктуру; стимулювати інвестиції; проводити ефективну міжнародну маркетингову діяльність тощо. У комплексі такі заходи нададуть можливість не тільки інтенсифікувати розвиток вітчизняної туристичної галузі, яка може стати одним із основних напрямів розвитку економіки країни, а й інтегруватися в євроспільноту і світове співтовариство.
Попередній перегляд:   Завантажити - 421.6 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Кобильник Т. П. 
Методичні аспекти використання системи maxima у процесі навчання дослідження операцій [Електронний ресурс] / Т. П. Кобильник, У. П. Когут // Інформаційні технології в освіті. - 2016. - Вип. 2. - С. 67-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2016_2_8
Розглянуто методичні рекомендації використання системи Maxima у процесі навчання дослідження операцій майбутніх вчителів інформатики. Визначено напрями педагогічного використання систем комп'ютерної математики у процесі навчання дослідження операцій; висвітлено методичні аспекти застосування системи Maxima у процесі навчання цього курсу. Навчання дослідження операцій у системі навчання майбутніх вчителів інформатики відіграє особливу важливу роль, бо поєднує в собі як фундаментальні поняття і принципи різних математичних та інформатичних дисциплін, так і прикладні моделі та алгоритми їх застосування. Однією з актуальних проблем вищої освіти є створення методичних систем навчання, орієнтованих на широке і разом з тим педагогічно виважене використання у навчальному процесі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема систем комп'ютерної математики. Науково обгрунтоване, педагогічно виважене і доцільне запровадження цих засобів у навчальних закладах сприятиме підвищенню рівня інформаційно технологічного забезпечення і суттєвому зростанню фундаментальної інформатичної та математичної підготовки майбутніх вчителів з інформатики. Через це постає необхідність визначення шляхів використання ІКТ у процесі навчання дослідження операцій майбутніх вчителів з інформатики, осучаснення середовища навчання з урахуванням тенденцій розвитку науки і техніки, удосконалення методичних систем навчання, зокрема, шляхом використання систем комп'ютерної математики як засобів навчання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.004 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Сікора О. В. 
Аспекти використання ІКТ для автоматизації опрацювання даних статистичного аналізу у підготовці магістрів гуманітарного профілю [Електронний ресурс] / О. В. Сікора, У. П. Когут, Т. Я. Вдовичин // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 4. - С. 143-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_4_26
Процес підготовки магістрів гуманітарного профілю педагогічного університету передбачає формування знань і вмінь, а також професійних навичок у контексті отримання майбутньої кваліфікації "вчитель (за профілем)". Для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти доцільним та актуальним є використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) під час викладання професійно-практичних дисциплін, підготовці курсових проектів і кваліфікаційної роботи, проходженні практики. Педагогічний експеримент є важливою складовою магістерської роботи для студентів, що обрали майбутню професію вчителя. Для отримання результатів у педагогічному експерименті, слід скласти математичну модель певного досліджуваного явища, реалізувати її за допомогою ПК, проаналізувати одержані дані та зробити відповідні висновки. Висвітлено особливості використання ІКТ для автоматизації опрацювання статистичного аналізу у підготовці магістрів гуманітарного профілю. Досліджено доцільність опрацювання результатів педагогічного експерименту за допомогою табличного процесора MS Excel. Продемонстровано розрахунки щодо визначення статистичного критерію Пірсона (<$E chi sup 2>) у електронних таблицях. Обгрунтовано доцільність використання можливостей MS Excel для прийняття рішень про відсутність чи значущість відмінностей певних характеристик експериментальної та контрольної груп педагогічного дослідження. Для прикладу показано підтвердження статистичної гіпотези про готовність до використання ІКТ у професійній діяльності. Досліджено, що використання табличного процесору MS Excel для розрахунку емпіричного значення критерію, середнього арифметичного вибірки та стандартного відхилення тощо надає можливість автоматизувати проведення статистичного аналізу даних у педагогічних дослідженнях, що є складовою кваліфікаційної роботи у підготовці магістрів гуманітарного профілю педагогічного університету.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.025 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського